Коронавирусқа байланысты алаңдаушылық тудыратын жасөспірімдерге арналған ұсынымдар

Соңғы бірнеше күн ішінде өмір жақсы өзгерді, мектептерде қашықтықтан оқыту нысанын енгізеді, ата-аналар үйден жұмыс істейді, достарымен кездесу қиын. Мұндай жағдайда артықшылық туралы ойлаудың орнына, сізде пайда болған мүмкіндіктерге назар аудару өте маңызды. Бұны оптимизм деп атауға болады. Төменде-рухтың құлауына және алаңдаушылыққа ұшырамауға көмектесетін бірнеше кеңестер бар.

0-ден 19 жасқа дейін ауыру ықтималдығы өте аз. Балалар мен жасөспірімдер коронавируспен ауырмайды немесе оны өте жеңіл түрде ауыстырады.

Осыған қарамастан, қосымша жұқтыру ықтималдығын төмендетуге көмектесетін процедуралар бар: көшеден кейін, тамақ алдында қолды жуу, тырнақты кеміру әдетімен күресу, егер ол бар болса (ақырында, енді лайықты мотивация бар), - вирус қол арқылы адам ағзасына жиі түседі; кем дегенде 7,5 сағат ұйықтау; жақсы тамақтану; физикалық жаттығу жасау (мұның бәрі иммунитетті қолдауға және нығайтуға көмектеседі).

Оқшалау режимді сақтау өте маңызды. Иә, үйде отыруға, мектепке бармауға, достарымен кездесуге тура келеді. Зерік.., бірақ... Сіз түсінгеніңіз өте маңызды, қазір апокалипсис болмайды, біз оны зомби туралы фильмдер бойынша білеміз; керісінше, көптеген адамдардың жұқтыруының алдын алу үшін үйден аз шығуды сұрайды. Мысалы, Қытайда адамдар бұған өте байыпты қараған, барлық ауруға шалдыққан адамдар дерлік түзеліп, жұқтырудың жаңа жағдайлары жоқ. Енді біз шыдамдылық танытуымыз керек.

Егер сіз көптеген жаңалықтар таспаларын күннің көп бөлігін қадағаласаңыз, бұл сіздің алаңдаушылығыңыз бен алаңдаушылығыңызды арттырады. Тактиканы өзгерту, сіз немесе ата-анаңызға көп сенетін 1-2 ресурстарды таңдап, бұл жаңалықты таңертең 10 минут және кешке 10 минут берген дұрыс.

Дабылға қарсы үздік дәрілердің бірі-әзіл. Көптеген оқушылар оқшалау режимі жағдайын қалай өткізіп жатқаны туралы өз бейне және әндермен көрсетеді. Мүмкін, сіз бұл жағдайды осындай бұрышта көре аласыз ба?

Егер үрейлі ойлар саған үнемі шабуыл жасаса, дабыл қауіпті емес екенін есте сақта, әрбір үрейлі ойлар туралы ойланудың қажеті жоқ. Оларды аспанға ұшып бара жатқан бұлт ретінде елестетіп, өзіңіздің жағымды немесе маңыздыістеріңізге көңіл бөлуге тырысыңыз.

(Әлемдегі жетекші мамандардың бірі Роберт Лихи ұсыныстарының негізінде)

Педагог – психолог: Есентемирова А.А.

87773780675